MP3 300 Sport Euro 5 hpe

ntrvnomu04-01-s
ntrvb1au04-01-s

Έτοιμο για δράση

Ο μοντέρνος σπορ σχεδιασμός συνδυάζεται άψογα με την τολμηρή μπροστινή μάσκα και χαρίζει ένα κομψό αποτέλεσμα με ανάλαφρες γραμμές. Το μπροστινό μέρος του σκούτερ, με τον μοναδικό συνδυασμό δύο τροχών, αποκτά πιο ζωηρή εμφάνιση χάρη στη σπορ σχεδίαση των προφυλακτήρων και το βαμμένο αμάξωμα. Τα φώτα ημέρας LED και η ευμεγέθης οθόνη LCD είναι ενδεικτικά του ενισχυμένου ρόλου που κατέχει η τεχνολογία σε αυτό το σκούτερ, αλλά και της σπορ υπεροχής του. Εν κατακλείδι: ένα δυναμικό, ευέλικτο σκούτερ που προσφέρει μια απολαυστική εμπειρία οδήγησης χωρίς συμβιβασμούς.

 

Περισσότερη ισχύς από ποτέ

Ο τετράχρονος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας υψηλής απόδοσης (HPE) 300cc με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου προσφέρει κορυφαία απόδοση και μεγαλύτερο έλεγχο της κατανάλωσης καυσίμου. Επιπλέον, το νέο Piaggio MP3 300 hpe Sport παρέχει εξαιρετική απόκριση γκαζιού αλλά και φανταστική ταχύτητα, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και ουσιαστικά για κάθε ταξίδι.

 

Σπορ χαρακτήρας

Λεπτομέρειες σε ματ μαύρο χρώμα, όπως η μπροστινή «γραβάτα», οι λωρίδες στο κεντρικό τούνελ και οι χειρολαβές συνεπιβάτη προσδίδουν σε αυτό το σκούτερ χαρακτηριστική σπορ εμφάνιση. Τα ελατήρια έντονου κόκκινου χρώματος στο μπροστινό και πίσω αμορτισέρ και οι ραφές στη σέλα που δημιουργούν αντίθεση είναι ενδεικτικά της ισχύος και της ορμής που το διακρίνουν. Τέλος, τα κυματιστά μπροστινά δισκόφρενα και τα μαρσπιέ με τα ένθετα αλουμινίου είναι μόνο δύο από τα πολλά χαρακτηριστικά του βασικού εξοπλισμού του.

 

Άνεση στον δρόμο

Χάρη στον επανασχεδιασμό της σέλας, με κάθισμα σε δύο επίπεδα, η στήριξη στο έδαφος είναι ακόμα πιο εύκολη και ασφαλής, για μοναδική οδηγική άνεση. Επιπλέον, η θέση του συνεπιβάτη είναι επίσης απόλυτα ξεκούραστη, χάρη και στα πρακτικά αναδιπλούμενα μαρσπιέ, τα οποία, όταν διπλωθούν, ενσωματώνονται τέλεια στο αμάξωμα. Είναι εξοπλισμένο με σύστημα συνδυασμένης πέδησης με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS και έλεγχο πρόσφυσης ASR που εγγυάται μεγαλύτερη ασφάλεια ακόμη και στις πιο επικίνδυνες επιφάνειες.

 

MP3 300 HPE / MP3 300 HPE SPORT- ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
-ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Piaggio HPE μονοκύλινδρος, 4χρονος
-ΚΥΒΙΣΜΟΣ 278 cc
-ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ / ΔΙΑΔΡΟΜΗ 75 mm x 63 mm
-ΙΣΧΥΣ 19 kW (25,8 HP) στις 7750 σαλ
-ΡΟΠΗ 26,1 Nm στις 6250 σαλ
-ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟ Μονός εκκεντροφόρος επικεφαλής (SOHC), με 4 βαλβίδες με
κοκοράκια με ράουλα
-ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ Ηλεκτρονικός ψεκασμός
-ΑΝΑΦΛΕΞΗ Ηλεκτρονική επαγωγικού τύπου, με μεταβλητή ρύθμιση αβάνς
ενσωματωμένη στον εγκέφαλο ψεκασμού. Σύστημα κλειστού
βρόχου με αισθητήρα λ στην εξάτμιση. Ηλεκτρονικό αντικλεπτικό
σύστημα immobilizer, διακοπή λειτουργίας αντλίας καυσίμου σε
περίπτωση ανατροπής του οχήματος. Έλεγχος πρόσφυσης (ASR).
-ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Με υγρό
-ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ Με υγρό κάρτερ
-ΕΚΚΙΝΗΣΗ Ηλεκτρική
-ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματη συνεχώς μεταβαλλόμενη (CVT)
-ΤΥΠΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ Αυτόματος, ξηρός φυγοκεντρικός
-ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ Euro 5
-ΠΛΑΙΣΙΟ Σωληνωτό από ατσάλι υψηλής αντοχής
-ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Αρθρωτό παραλληλόγραμμο.
-Σύστημα ηλεκτρο-υδραυλικού κλειδώματος των αναρτήσεων
-ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ Διπλό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενη
προφόρτιση ελατηρίου 4 θέσεων
-ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δύο δισκόφρενα Ø 258 mm
-ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ Δισκόφρενο Ø 240 mm
-ΤΡΟΧΟΙ ΕΜΠΡΟΣ Κράματος αλουμινίου 13" x 3,00
-ΤΡΟΧΟΣ ΠΙΣΩ Κράματος αλουμινίου 14" x 3,75
-ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ ABS με συνδυασμένη πέδηση στο πεντάλ φρένου
-ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ Χωρίς αεροθάλαμο 110/70-13”
-ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΠΙΣΩ Χωρίς αεροθάλαμο 140/70-14''
-ΎΨΟΣ/ΠΛΑΤΟΣ 2000 mm / 800 mm
-ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1450 mm
-ΎΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 780 mm
-ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 11 lt